مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-17سياسي

آمادگی کامل برق منطقه ای گیلان در انتخابات/ پیک 1396 مگاواتی شب گذشته


به منظور تسهیل در امر برگزاری انتخابات، کارکنان برق گیلان در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: به منظور تسهیل در امر برگزاری انتخابات، کارکنان برق گیلان در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش هواشناسی دمای امروز بیشتر از دیروز و در ایام دیگر هفته و همچنین در هفته بعد نیز با افزایش دما رو به رو هستیم و بالتبع افزایش مصرف برق را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان در طول دوره انتخابات تا زمان اعلام نتایج انتخابات به صورت آنلاین و در لحظه در تامین برق مطمئن و پایدار در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: چنانچه به هر دلیلی حادثه ای در شبکه برق ایجاد شود اکیپ های عملیاتی و پیمانکاران در اسرع وقت نسبت به ترمیم و رفع عیب اقدام خواهند کرد.

داراب زاده متذکر شد: به منظور تامین برق مطمئن و پایدار، مراکز غیرمجاز رمزارز و معرفی این مراکز به نیروی انتظامی و قوه قضاییه به طور جد دنبال می شود و از مشترکان تقاضا داریم تا نسبت به معرفی مراکز غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برق منطقه ای گیلان در انتخابات/ پیک 1396 مگاواتی شب گذشته

آمادگی کامل برق منطقه ای گیلان در انتخابات/ پیک 1396 مگاواتی شب گذشته